خاطرات چت روم قانون
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
خاطرات چت روم قانون

سلام خوبید؟خخخخ

شاید خنده دار یا جو گیر باشیم هههههههه

ولی خوب یه خاطره ی خوبیه

واقعا به یاد همون روزا همیشه میمونم

البته بدی ها و درگیری های روزگار شاید از یادم ببره این خاطرات روو

اولین روزی که نت ما وصل شد

اولین باری بود که بازی تراوین اومد ایران

فکر کنم حدودا 6 سال پیش یا هم 5 سال پیش

ما تراوین بازی میکردیم با داداشمون خخخخخخ

پویا کینگ (pouya king) ووو (edrys) ادریس لقب من بود تو گیم نت

لقب پویا همون پویا کینگ بود

خلاصه که ما هر بازی میکردیم اسممون ادریس و پویا کینگ بود

اومدیم تو تراوین بعد از این بازی

گفتم بریم یه آهنگ دانلود کنیم

با هزار تا شوق و ذوق و سوتی های آبدار رفتیم وارد یه سایت شدیم خخخخ

رفتیم برای دانلود این آهنگ بعد من دیدم یه بنر در حال حرکت هی میزنه چت کنید

منم گفتم چت چیه پویا خخخخ

گفت کلیک کن

اون موقع اینترنت برای خودش ارزش داشت با یه کلیک لود میشد هههه

رو بنر کلیک کردم و وارد یه صفحه شدیم

بله یه قالب مشکی و خیلی سرعت بالا لود شد

و من و پویا دیدیم که اون صفحه رو

پویا یه سوتی داد یعنی سوتی ها ههههه

گفت که پوریا سریع بیا بیرون الان پول اینترنت 2 برابر میاد و بابا قر میزنه سرمون

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

اقا من ترسیدم اومدم سریع بیرون

تا پویا رفت بیرون گیم نت

من بازم این صفحه رو لود کردم

دیدم که یه اسمایی از بیرون معلومه هههههه

جوجو

avril

bardiya

سامی جون

ستاره آریا

روحان

گوگوش

سیما

فریبا123

مرتضی nm

بابا خیلیا بودن چه دورانی بود به خدا

من با اسم edrys میخواستم برم ولی با اسم

ثیقغس رفتم داخل هول کردم هههههه اسمو اشتباه نوشتم خخخخخخخ

خلاصه رفتیم داخل جوجو اومد خصوصی گفت اسمتونو ثبت کنید بیاید عمومی

گفتم باید پول بدیم؟ههههههههههههه

گفت نه اقا رایگانه ههههههههه

خلاصه ما ثبت کردیم اسممونو پویا هم اومد ثبت کرد

خیلی خیلی محیط خوبی بود

نمیدونستم چت روم چیه

وای که چه محیط خیلی خوبی بود

مدیرش خیلی مهربون بود ستاره اریا واقعا خانم خیلی نازی و مهربونی بود

اینقدر دوسش دارم خیلی گله

بخصوص آقا روحان گل

البته اینم بگم

پریا خانم و بچه های دیگه ی قانون رو چشم ما جا دارن

خدا شاهده عزیزه من هستن

خلاصه که ما یه دوران خوبی اون جا داشتیم

بهترین رومی بود که رفته بودم

اما الان بهترین چت روم که مد نظرمنه گمرک چت خودمون هست

که خیلی رفیق دارم تو گمرک چت عزیزایه منن

بچه های قانون همیشه بدونن

به خدا که تا روزی که زندم اگه بشه که میشه یادم میمونید

حالا هر چند اسم منو چند نفر بد جلوه دادن

ولی همتونو دوست دارم ♥ghanoonchat♥

www.gomrokchat.ir




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: