یه متن خوب که ارزش خوندن داره
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
یه متن خوب که ارزش خوندن داره
پست قبلی یه داستان جالب گذاشتم دوستان خیلی جالب بود

واقعا هم همینطوریه نباید از اسم یه مشکل بزرگ ترسید و باید به جنگش بریم و مطمئن باشیم

پیروز میشیم من خودم دیروز یه اتفاق افتاد که قبل از جنگ شکست خورده شدم لحظه ای

وقتی شنیدم شاید البته شاید که نه  پسر عمه ی غزاله براش خواستگاره خیلی ترسیدم

با خودم گفتم من کجا اون کجا اون قصدش خارجه همه چیز داره

اما بعد ک اتفاق هایی افتاد و پشیمون شدم و دیشب که فکر کردم دیدم حتی من میتونم

از اون بالاتر باشم چرا نشه یا همین قضیه ی کنکور لیسانس من

چرا نتونم سراسری قبول شم شاید اگه منم مثل مش مراد تو تاریکی به جنگش برم و

از قبل ترس اینکه سراسری هست و من دیپلم نتونستم قبول شم و نمیتونم

حتما موفق نمیشم

 

به امید موفقیت همه ی دوستان قصدم از این پست این بود که هممون یه کارایی تو زندگی داریم

پس بیاید با هم با قدرت جلو بریم گر چه زندگی باهامون راه نیومد و سرنوشت خیلی عذابمون داد

 

اما اینده ی خوبی تو انتظاره ماست

روز خوبی داشته باشید همگی عزیزان

1394/11/12




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: