دارم به غول نزدیک میشم
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دارم به غول نزدیک میشم
سلام گلای مهربون . خوبید؟

باورم نمیشه ۲ ماهه دیگه قراره کنکورو بدم! دیگه برام مهم نیست چی بشه!فقط میخوام بدمش

به قول بابام که میگه حالا بشین این ۳-۲ ماهه عمومیارو بخون که حداقل غیر مجاز نشی! ما جلو دوست و اشنا آبرو داریم

این روزا جرات ندارم حتی جلوی اینه وایسم!همه میگن نازییییییییییییییییییی مگه کنکور نداری؟

گردش و تفریح و تلوزیون واینا هم که رسما"تعطیلللللللللللللللللللللل . جند روز پیش گفتم به خودم یه رست بدم و با دختر داییم برم بیرون! باورتون نمیشه چطور عین ندیده ها به شهر نگاه میکردم ! وسط راه هم که دختر دایی محترم فرمونو ازم گرفت و  گفت اینو بده من تا ملت بیشتر از این تیکه بارمون نکردن!!!

دیگه مانتوهام داره از کهنگی جر میخوره! قیافم هم که عین سوئ تغذیه ای ها شده ! تا چند روز دیگه شاهد ظاهر شدن چین و چروک ها هم میشم! ولی خب ملالی نیست! به قول دوستم خوشیش به همبنه که بدیم (کنکورو میگم) بعدش یه دل سیر خوش بگذرونیم! هرچند من یکی چشم آب نمیخوره!خوشی هم به ما نیومده!!!!!!!!

پی نوشت:هومن اقا نظر دادین سوال پرسیدین !ولی آدرسی از خودت ندادی. حالا من جوابمو بدم به باد صبا تا واست بیاره؟




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: