تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
اسرار طرح

سلام

اطلاعیه ی مهم برای دوستان عزیزم

به زودی گروه طراحی اسرار طرح

پا به عرصه طراحی سایت و چت روم خواهد گذاشت

با قیمت های پایین و به صورت حرفه ای در خدمت خواهیم بود

این گروه از بهترین ها تشکیل خواهد شد


برچسب ها : ,
اموزش ناظر شدن

http://esme chat room/?adminreguseredit&mod&id=user id

در قسمت اسم چت روم ادرس چت روم بنویسید و در قسمت یوسر ایدی ایدی خودتون بنویسید

و لینک بدید در خصوصی به ناظر روش کلیک کنه شما ناظر میشی

موفق باشید


حذف چت روم
سلام دوستلان وقتي كه با لينك درجه مديريت رو گرفتيد فقط كافي است اين ادرس رو در اخر روم وارد كنيد و اينتر بزنيدتوجه داشته باشيد كه بايد مدير باشيد

خوب اينم از ادرس حذف چت روم

لینک زیر را به اخر ادرس چت روم اضافه کنید و اينتر کنید
www.chatahvaz.com/AdminDeleteSmilies&id=2&pic=index.php


وارد شدن همزمان با چند آي دي در ياهو مسنجر
از طریق start در Run تايپ كنيد regedit و Enter رابزنيد سپس مراحل زير را انجام بدهيد.


1- وارد این مسيرشويد HKEY_CURRENT_USER > Software > Yahoo > Pager >Test


2- در صفحه سمت راست كليك راست کرده و از منوي New گزينه Dword Value را كليك کنيد.


3- اسم كليد كه ايجاد شده را plural بنویسید .


4- سپس بر روي كليد pluralكليك كنيد تاپنجره Edit Dword Value باز شود Hexadecimal را تيک بزنيدو

درآن عدد 1 [ یک] را بنویسید.


5- اکنون متن شما باید اینچنین باشد : (plural REG_DWORD 0x00000001 (1


6- کامپيوتر را ريستارت كنيد تا تغييرات ثبت شوند. بعد از اين با چند آیدی وارد شويد.

توجه:اگر براي شما جوابگو نبود حتما جايي را اشتباهي انجام داده ايد.

موفق باشید


هکر هایه معروف

مایکروسافت را پکاند:


ریچارد متیو استالمن در دنیای مجازی به عنوان هکر شناخته نمی شود بلکه او را به عنوان رهبر مبلغان نرم افزارهای آزاد می شناسند. اما همین رهبر به علت قدرتی که در برنامه نویسی دارد هکر ماهری هم هست. در ضمن او از دشمنان سرسخت مایکروسافت است.

در دسته بندی هکرها یک هکر کلاه سفید است و در دنیای مجازی تا به حال خرابکاری نکرده ولی مانند هر هکری به حریم شخصی اعتقاد ندارد و می گوید تمام اطلاعات دنیا باید به اشتراک گذاشته شود.

این هکر آمريکايي کنفرانس های بسیاری درباره هک و هکرها برگزار کرده و چهره هکرهای واقعی را به دنیا نشان داده است. یکی از کارهای معروف او هک کردن قوی ترین سیستم امنیتی مایکروسافت است.

استالمن درحالی که نماینده مایکروسافت در کنفرانس و در حال توضیح دادن همین مثلا قوی ترین سیستم امنیتی بود به شبکه نفوذ کرد و در مقابل همه حضار و تنها در مدت 8 دقیقه، نرم افزار را هک کرد و در فهرست سیاه مایکروسافت قرار گرفت.

___________________________________________________

خالق ملیسا:



آیا تا به حال اسم ویروس ملیسا به گوش شما خورده است؟ این ویروس که فقط از طیق ای میل منتقل می شود، توسط دیوید اسمیت نوشته شد که برای یک دهه کل شبکه پست الکترونیکی را بدنام کرد.

ملیسا یک ویروس ساده است که روی ای میل ها می نشیند و اطلاعاتی ناخواسته را برای همان ای میل ارسال می کند. ملیسا در عرض یک هفته به 80 سرور مختلف دسترسی پیدا کرد و اطلاعات آنها را برای افراد مختلف ارسال می کرد و سپس رمز عبور ای میل را برای دیوید اسمیت می فرستاد تا به تمام اطلاعات دسترسی داشته باشد.

اگرچه تا آن موقع 60 هزار ویروس برای ای میل وجود داشت اما این رویروس خطرناک ترین اعلام شد و حتی خود اسمیت هم نتوانست آن را غیرفعال کند. این ویروس همچنان در دنیای مجازی به فعالیت اش ادامه می دهد.

___________________________________________________

خالقی کرمی که اینترنت را به هم ریخت:

رابرت موریس سال 1988 یک کرم اینترنتی طراحی کرد. ویژگی این کرم این بود که نیازی به دانلودشدن نداشت و فقط با بازکردن یک سایت به سیستم کاربر منتقل و در عرض یک ساعت آن قدر تکثیر می شد که حافظه رم را پر می کرد. این کرم در عرض یک هفته حدود یک دهم اینترنت را آلوده کرد و بسیاری از سرورها و سایت ها را به تعطیلی کشاند.

موریس در همان سال دستگیر شد و در حالی که ابراز پشیمانی می کرد، گفت: فقط قصد داشته با یک نفر شوخی کند. او به دلیل آلوده کردن اینترنت بزرگ ترین هکر آن سال شناخته شد و به پرداخت جریمه 15 میلیون دلاری و پاک کردن کل اینترنت از این کرم محکوم شد با اینکه کرم را کاملا از بین برد ولی چون این نرم افزار قابلیت خود تکاملی داشت، هنوز در بعضی قسمت ها نوادگان این کرم به صورت هرزنامه دیده می شوند، موریس با اینکه جریمه شده بود ولی سال های بعد هم دست به اقدامات مشابهی زد.

___________________________________________________

جیمزباند هکرها:


ولادیمیر لوین از قوی ترین هکرهای کلاه قرمز محسوب می شود او اهل سن پترزبورگ روسیه است و یک ریاضیدان برجسته به شمار می رود.

لوین، سال 1994 به سیتی بانک که یکی از بانک های جهانی است تنها با استفاده از یک لپ تاپ ساده نفوذ کرد. در ابتدا نتوانسته بود کار خاصی انجام دهد ولی بعد از یک ماه با پیدا کردن یک حفره امنیتی در سیستم بانک موفق شد به تمام حساب های موجود در این بانک دسترسی پیدا کند. او در ابتدا چند حساب مجازی به وجود آورد و سپس از حساب کاربران تمام جهان مبلغ 10 میلیون و 400 هزار دلار را به حساب مجازی خود منتقل کرد. یک هفته بعد در اثر یک اشتباه کوچک پلیس بین المللی او را شناسایی و دستگیر کرد لوین هنوز در زندان است و به عنوان هکر عمر کوتاهی داشته است ولی به علت حرفه ای عمل کردن به او «جیمزباند هکرها» می گویند.

___________________________________________________

7 دقیقه و 43 ثانیه مکالمه رایگان:


جابز و وزنیاک از بنیانگذاران شرکت اپل هم هکر بودند آن هم از دسته کلاه سیاه! آنها از همان روزگار جوانی با یکدیگر همکار بودند و قسمتی از دوره جوانی خود را به عنوان هکر زندگی کردند. وزنیاک و جایز در زمینه هک تلفن ها و ایجاد ارتباطات بدون هزینه فعالیت می کردند. آنها موفق شدند جعبه های کوچکی طراحی کنند که به مردم اجازه می داد بدون هزینه به مدت 7 دقیقه و 43 ثانیه مکالمه رایگان داشته باشند. بیشتر مشتریان آنها دانشجویانی بودند که برای تحصیل به آمریکا می رفتند و می خواستند برای ارتباط برقرارکردن با خانواده خود هزینه کمتری بپردازند. نرم افزار Skype که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد بعدا براساس ایده جابز و وزنیاک ساخته شد.
___________________________________________________

دانته تاریک:




کوین پولسن، متخصص هک از طریق امواج رادیویی است او بیشتر هک های خود را از طریق تلفن همراه انجام داده است. پولسن بارها و بارها به شبکه های تلفنی مانند AT&T نفوذ کرده و سیستم آنها را به مدت چند ساعت و حتی چند روز از کار انداخته است ولی شهرت خود را به علت هک تاریخی مخابرات واحد شبکه رادیویی KIISFM لس آنجلس آمریکا به دست آورد و از آن روز در جامعه هکرها با نام دانته تاریک شناخته شد.

شبکه رادیویی KIISFM در سال 1991 یک مسابقه رادیویی برگزار کرده بود و به برنده مسابقه اتومبیل پورشه مدل S2944 جایزه می داد. در آن زمان پولسن بسیار جسورانه عمل کرد او تصمیم گرفت برنده پورشه باشد سیستم مخابرات را هک کرد و تمام تماس های تلفنی به شبکه رادیویی را مسدود کرد. سپس برای لونرفتن هک دیگری در شبکه تلفنی انجام داد و با شبکه، 102 تماس تلفنی تقلبی برقرار کرد که هرکدام برنده می شدند در حقیقت او برنده شده بود.

از آنجا که فکر برنده شدن او را از سیستم های امنیتی خود غافل کرد همان روز توسط هکرهای FBI هک و دستگیر شد. پولسن که برای بردن جایزه تمام سیستم مخابراتی کشور را مختل کرده بود به 51 ماه حبس و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

___________________________________________________

پسر مافیایی:

یان رومانوسکی یکی دیگر از هکرهای مخوف روسی است. او تا به حال صدمات بسیاری به اینترنت وارد کرده است. رومانوسکی که به نام مافیابوی نیز شناخته می شود به سایت هایی مانند یاهو، ای بی، آمازون و... حمله کرده است.

حملات او ماه ها کار این سایت ها را به تاخیر انداخته و صدمات مالی جدی به آنها وارد کرده است. بعد از حمله سال 1998 او به فروشگاه اینترنتی ای بی تمام حساب های شرکت خالی شد و تا مرز تعطیلی پیش رفت ولی رومانوسکی مقداری از پول ها را برگرداند و گفت اگر ای بی تعطیل شود من سرگرمی شب های تعطیلم را از دست می دهم.

سرانجام او در فوریه سال 2000 دستگیر شد. در دادگاه هیچکدام از اعمال خود را انکار نکرد. وکیل او گفته بود اگر رومانوسکی می خواست می توانست آسیب های غیرقابل تصوری به شما وارد کند. رومانوسکی از طریق یک اسکریپت به نام Kiddie حملات خود را انجام می داد و تا سال 2000 که او این اسکریپت را در ازای آزادی اش نفروخته بود هیچ کس آن را نمی شناخت و راهی برای مقابله با آن وجود نداشت. امروزه این اسکریپت حداکثر می تواند در حد یک هرزنامه عمل کند و خطری ندارد.

___________________________________________________

متواری همیشگی:



در سال 2002 یک پیغام عجیب روی صفحه اصلی سایت ارتش آمریکا ارسال شد «سیستم امنیتی شما مختل شد. من به تنهایی این کار را کردم».

مک کینن، مدیر یک شرکت کامپیوتری اسکاتلندی است. او اولین کسی بود که موفق شد یک نفره تمام سیستم های قوای دریایی، زمینی و هوایی ارتش آمریکا به همراه ناسا و 97 شرکت عظیم کامپیوتری را در عرض یک شب هک کند.

مک کینن معتقد بود آمریکا اطلاعات محرمانه ای را روی سرورهای خود نگهداری می کند و می خواست به آنها دسترسی پیدا کند البته نتیجه هک های یک شبه او تنها خسارت 700 هزار دلاری بود که به آمریکا وارد شد. مک کینن بعد از انجام این هک از اسکاتلند فرار کرد و تا به امروز پیدا نشده است. به همین دلیل اسرار هک او هنوز فاش نشده است.

___________________________________________________

سونی را به زانو درآورد:




جورج هاتز بزرگ ترین هکر سال 2011 است. هاتز اسم مستعار است و تا به حال اسم واقعی او معلوم نشده ولی همه ما او را با هک کردن شرکت سونی و دستگاه پلی استیشن 3 می شناسیم. از آن موقع او را به عنوان هنرمند هکرها نیز شناخته شده روش فرار از زندان او شاهکاری در دنیای هک محسوب می شود.

او توانست با استفاده از روش ابداعی خودش تمام اطلاعات استفاده کنندگان از PS3 از اسم گرفته تا شماراه حساب و آدرس محل سکونت را دربیاورد و شناسایی هم نشود. هاتز این حمله را در دو نوبت انجام داد و در هر دو نوبت هم پیروز شد و سونی را تا مرز سقوط پیش برد.

او در آوریل همان سال روش فرار از زندان خود را به صورت عمومی انتشار داد و شرکت سونی را بسیار عصبانی کرد زیرا با این روش بازی های PS3 هم که گفته شده بود کرک نمی شوند، کرک شدند. به این ترتیب سونی تا هنگامی که برای این محصول بازی تولید می کند متحمل ضرر و زیان خواهد شد.

___________________________________________________

ضربه به کل اینترنت:

اوایل سال 2001 شرکت نورتون آنتی ویروس اعلام کرد سیستمی طراحی کرد که می تواند تمام ویروس های دنیای مجازی را شناسایی و غیرفعال کند. شب همان روز پیامی روی سیستم مرکزی شرکت نورتون ظاهر شد که نوشته بود «لطفا حرف خود را پس بگیرید». نورتون به آن پیغام جواب نداد و دوباره اعلام کرد که از کل اینترنت محافظت می کند.

صبح روز بعد هیچ سیستمی به اینترنت متصل نمی شد و دنیای مجازی به صورت کامل از کار افتاده بود. این بزرگ ترین هک ثبت شده در تاریخ است هکر گمنام آن که البته با نام هایی چون ویلیام نپستر یا ساترال هم از او یاد می کنند اعلام کرد ویروسی در اینترنت پخش کرده که آن را از کار بیندازد.

او این کار را فقط برای رقابت با شرکت نورتون انجام داده تا دیگر هیچ شرکتی ادعای امنیت کامل نکند. هکر گمنام، شب همان روز اعلام کرد فقط به خاطر اینکه می خواهد تنها دخترش در آینده دنیای شادتری داشته باشد اینترنت را دوباره راه اندازی می کند ولی ویروس را فقط غیرفعال می کند و اگر روزی دوباره لازم شد آن را فعال خواهد کرد. تا به امروز 40 درصد از ساختار این ویروس شناخته شده ولی هیچ کس قادر به حذف آن نبوده است.


آموزش ترفندهایه چت روم
ورود با اسم طولانی با مرورگر اپرا:

سلام یکی از دوستان گفت که نتونسته با مرورگر گوگل کروم با اسم طولانی وارد روم شه واسه همین من آموزشورود با اسم ولانی با مرور گر اپرا رو میزارم شاید مشکلش رو حل کنه


 

واسه اینکار شما  با مرور گر اپرامیرید توی صفحه ی نخست چت رومی که میخواین با اسم طولانی واردش بشید

 

بعدش کنترل +یو{CTRL+U}رو میزنید یه صفحه واستون باز میشه

 

بعد توی همون صفحه ای که واستون باز شده بود کنترل اف رو بزیند بالای صفحه یه جایی واسه سرچ کردن

 

کلمه ی مورد نظرتون میاد توی اون این کلمه رو بزنید   maxlength

 

بعدش توی همون صفحه میبینید که این کلمه رنگش عوض میشه بعدش عدد جلوی اونو به99999تغییر بدید

 

بعدش بالای همون صفحه گوشه سمت چپ دوتا گزینه هستش یکی سیوکه سیورو نباید بزنی با کناریشو بزنی بعدش که زدی میری توی اسم شما با هر چقدر اسم دراز دوست داشتی وارد روم میشی تموم

موفق باشید اگه سوالی بود توی نظرات بگید رسیدگی میکنم ممنون


___________________________________________________

آموزش ورود مخفی ناظران به چت روم:



این روشی که میخوام بگم تقریبا قدیمی شده چون طراح معمولا ورود مخفی ناظر رو میبندن ولی هنوز توی 99/9درصدروم ها اجرا میشه

برای این کار ابتداباید حتما درجه ی ناظری داشته باشی

بعدمیری تو صفحه ی نخست اون رومی که ناظری

به طور مثال اگه اسم مدیریت اونجا ادمین باشه توی اسم شما مینویسید ادمین و ورد به چت رو میزنید

میبینید که ازتون رمز میخواد ویه تیک خالی برای ورو به صورت مخفی هم میاد

حالا شما اسم ادمین رو پاک کنید و اون اسمی که باهاش ناظرید رو بجاش بنویسید

و رمزتون رو هم بزنید بعدش تیک ورود مخفی رو هم بزنید ورود به روم رو بزنید

بعدش اگه طراح ورود مخفی ناظرا رو نبسته باشه شما به صورت مخفی وارد روم میشید

اینو من خودم امتحانش کردم و جواب میده

تموم شد موفق باشید

___________________________________________________

با اسم بلند رفتن به چت روم:


ابتدابايد با مرورگر گوگل كروم بري داخل هر چتي دوست داري

بعدش توي كادر اسم شما راست كليك كنيد

گزينه ي آخري رو بزن يه صفحه ي اسكريپ واست باز ميشه كه يه خط اون آبي شده

توي اون خط دنبالmaxlengthبگرد پيداش كردي عدد جلوش كه معمولا10يا12 هست رو به99تغيير

بده بعدش اينتر رو بزن

حالا اون صفحه ي اسكريپ رو ببندن بعدش ميتوني با هر چقدر اسم دراز خواستي وارد شي

تموم شد


___________________________________________________

حمله ای پی به چت روم:


سلام برای این کار باید با مرورگر اکسپلوره بری توی رومی که میخوای حمله ی ای پی کنی


 

بعد از اینکه آدرس مورد نظر رو زدی توی اسم شما اسمتو بنویس

بعدش راست کلیک رو با اینتر یکسره نگه ش دار بعدش حمله ی ای پی شروع میشه

بطوری که اگه اینکاری تا پنج یا ده مین ادمه بدی روم هنگ میکنه ههه

نظر یادتون نره ممنون

نکته:ببینید این ترفند برای همه ی روم ها کار نمیکنه فقط برای روم هایی که زیر نظر گیلاس دیزاینن کار میکنه بای

___________________________________________________

عوض کردن ای پی:

در مرورگر موزیلا یا کروم کلیدهایه ctrl+shift+delete  رو میزنید و گزینه کلیر یا دلیت رو میزنید و یک بار مودم رو خاموش روشن میکنید و ای پیتون عوض میشه

___________________________________________________

اموزش پاک کردن کوکی هایه مرورگر و برگشتن به روم بعد از اخراج شدن:


ctrl+Hhift+Deleteرو بزنید

 بعدش یه صفحه ای باز میشه تمام تیک ها رو پر میکنی بعدش دکمه clear browising data

رو بزنید حالا کوکی ها پاک شدن


___________________________________________________

روش بدون اسم اومدن:


اين كار خيلي ساده هست و ميتونيد از دو راه انجامش بديد 

اوليش:بريد توي نوت پد الت رو نگه داريد و بزنيد0160

يه فاصله ايجاد ميشه اون فاصله رو توي نام شما كپي كنيد ورود به چت رو بزنيد ميشيد بدون اسم

دومين راه توي اسم شما كليك كنيد الت رو نگه دايد و بزنيد255بعد الت رو ولش كنيد

ميبينيد يه فاصله ايجاد ميشه ورود به روم رو بزنيد بازم ميشيد بدون اسم ههه تموم


___________________________________________________

روش اخ كردن افرادي كه ليستو ميبندن:


سلام به دوستان گلم امروز ميخوام بهتون چيزي رو معرفي كنم كه در صورت بسته شدن ليست چت رومتون توسط بعضي از افراد ميتوني به سادگي اخراجش كنيد يا به قول خودمون اخش كنيد

تنها كاري كه شما بايد انجام بديد يه مرورگر موزيلا رو نسخه ي3.2.6

دانلود كنيد سپس با اون وارد روم بشيد و ليست براتون بازه و ميتونيد خيلي ساده اخراجش كنيد 

___________________________________________________

روش زیاد کردن خطوطpmها:


امروز میخوام روشی رو برای شما بگم که توی روم هایی مثل عسل چت تعداد خطوط پی ام هایی که میتونید بدید رو کاهش دادن و به یه خط یا کمتر تغییر دادن

برای زیاد کردن تعداد خطوطش شما باید با مرورگر گوگل کروم بریدتوی چت رومی که تعداد خطوط پی ام ها رو کم کرده توی کادری که پیامتونو مینویسی یعنی توی کادر به همه ی افراد راست کلیک کنید و گزینه ی آخری رو بزنید

بعدش توی صفحه ی اسکریپی که باز شد یه خط آبی شده

 توی اون خط دنبال کلمه ی بگردmaxlength

وقتی پیداش کردی عدد جلوش رو به10000000 تغییر بده

حالا اینتر رو بزن

بعدش اون صفحه ی اسکریپی که باز کرده بودی رو ببند

خوب دیگه تموم شد حالا میتونید خطوط بیشتری پیام تایپ یا کپی کنید

___________________________________________________

نحوه ي ورود با اسم ديگران:


اين يعني اينكه كسي كه توي روم هستش با اسم اون بريد داخل بدون اينكه اروري دريافت كنيد كه بگه اين نام توسط شخص ديگري انتخاب شده است

 

خب شروع ميكنيم براي ويندوزهايxp:

اول به استارت ميريم و گزينه ي all programs

سپس گزينه يAccessories

وبعد از آن گزينه ي System Toolsرو ميزنيم

حال روي اين گزينه ي Character Map كه در صفحه ي سيستم تولز باز شده كليك ميكنيم

خب ميبينيد كه يه صفحه اي جداگانه باز شده

توي همون صفحه ي برنامه اي كه باز شده پايينش يه كادري هست خب

توي اون اسم شخصي كه با نام كاربريش ميخوايد بريد داخل رو بنويسيد

و بعد از نايپ اسم اون اسمشو از توي اون كادر كپي كنيد توي كادر نام شما در چت روم

خب تموم شد حالا ورود رو بزنيد

موفق باشيد

----------------------------------------------------------------

براي ويندوز سون:

چون خيلي از دوستان ويندوز سون دارن من اين آموزششو هم ميزارم

خب شما به قسمت استارت ميريد

بعدش توي همون قسمت استارت يه كادري براي سرچ كردن كلمه ي مورد نظر شما هست

اگه ديديش توي اون كلمه ي mapوياCharacter Mapvرو تايپ كنيد

و سرچ كنيد

حالا توي گزينه هايي كه پيدا كرده اولشو بزنيد

تموم شد حالا بقيه شو مثل كار هايي كه توي ويندوز xpميكرديم ادامه بديد

___________________________________________________

فايل قفل كردن شكلك:

دانلود

___________________________________________________






ترفندهایه یاهو
آموزش دی‌اکتیو آیدی با TOSS:



ببینید دوستان حتما اطلاع دارین که یاهو باز تو اخرین اپدیتش دیگه جولوی دیدن مین ایدی رو گرفت و پروفای گرابر ها و مین گرابرا از کار افتادن اگه یادتون باشه یه روشی برای ریپورت بود که تو پروفایل ایدی طرف میشد ریپورت داد

خوب چون ریپورت پرو فایل یکی از مهمترین نوع ریپورت ایدیه و دیگه پروفایل ایدی ها رو به سادگی نمیشه دید پس در نتیجه شما باید از طریق لینک ریپورت پروفایل رو با متن های خودتون بدید

و اما باید بدونید که ریپورت پروفایل با فول هدر و لاتری انجام نمیشه فقط با متن فید بک و توضیحی کوتاه باید یاهو رو قانع کنید


و نکته مهم اکثرا ایدی هایی که با ریپورت پروفایل میخورن از Toss دی اکتیو میشن و ری اکتیو شدن این نوع ایدیها کاره حضرت فیله

خوب پس با توجه به توضیح بالا ما باید با لینک های تک باکس ریپورت بدیم و فقط پروفایل ریپورت بدیم

به عنوان مثال


http://help.yahoo.com/l/us/yahoo/abuse/reportabuse/abuse.html

http://help.yahoo.com/l/nz/yahooxtra/abuse/abuse.html

    یه اسم بزنید
    ایدی یاهو خود را وارد کنید
    ایمیل خود را وارد کنید پاسخ یاهو به این ایمیل شما ارسال میشه
    تکرار ایمیل
    ایدی قربانی رو وارد کنید
    100% گزینه پروفایل رو انتخاب کنید
    متن ریپورت را وارد کنید

توجه داشته باشین این متن شما میتونه راجب به هر موضوعی باشه ۲ تا متن براتون میزارم .

دانلود فایل پیوست از لینک PicoFile

___________________________________________________


آموزش هک adsl به همراه ست کردن مک آدرس:

همه چی بطور کامل تو فیلم هست

http://s1.picofile.com/file/7686377953/Hack_ADSL.rar.html

http://s2.picofile.com/file/7653437204/asylum_packed.rar.html

___________________________________________________


R4 Vox 4.9 Crack by FLZ Come here!:



دانلود از لینک picofil

___________________________________________________

VC synce NT edition with voice dominance 200:

vc synve with voice dominance 200

دانلود

___________________________________________________

ساخت آیدی نامبر 100% تست شده!:

درضمن این ایمیل رو ایمیل اصلی قرار ندین چون از باگ ساخته میشه اگه پچ بشه ایمیل ممکن از بین بره


حتمآ از مرورگر کروم GooGle Chrome استفاده کنید.....

دانلود فیلم

___________________________________________________



ترفندهایه ویندوز
مشاهده تمام اطلاعات ویندوز با تایپ یک عبارت


اگر می خواهید تمام اطلاعات ویندوزتان را تنها با تایپ یک عبارت مشاهده کنید پس بشتابید:
1.از منوی Start فرمان Run را اجرا کرده و در خط فرمان آن این فرمان را تایپ کنید :
Netsh    diag     gui   البته با یک فاصله بین هر حرفی که جدا شده در اینجا می بینید و با حروف بزرگ تایپ شود.
2.با زدن ok پنجره ای باز میشود که بر روی گزینه >scan you system   کلیک می کنیم سپس چند لحظه صبر می کنیم.
خواهید دید که تمامی اطلاعات سیستم ویندوز برای شما نمایش داده می شود.با کلیک بر روی گزینه save to file… می توان این اطلاعات را در قالب یک فایل html ذخیره نموده و برای آن به آدرس زیر بروید:

C:WINDOWSpchealthhelpctrSystemNetDiag 

___________________________________________________

تغییر نام دسته جمعی فایل ها


اگر خواستید تعدادی از فایلها و شاخه ها را در یک لحظه و همزمان تغییر نام دهید:
1.فایل هایی را که می خواهید تغییر نام دهید انتخاب کنید.
2.بر روی یکی از فایلها کلیک راست کرده و از منوی ظاهر شده گزینه  Rename را انتخاب نمایید.

3.نام دلخواه خود را تایپ کنید و در فضای خالی کلیک کنید.
مشاهده خواهید کردکه ویندوزبصورت اتوماتیک و به ترتیب بعد از نام تایپ شده در داخل پرانتز از شماره یک شروع به شماره گذاری می کند.

___________________________________________________

بستن خودکار تمام پنجره های باز


برای بستن تمام پنجره ها با یکدیگر دو روش وجود دارد:
1.هنگام بستن یک پنجره کلید shift را پایین نگه دارید.
2.همزمان کلید های Alt+Shift+F4 را بگیرید.

___________________________________________________

ساختن شاخه و فایل بدون نام(روش اول)


برای ساختن شاخه و فایل بدون نام ابتدا:
1.بعد از انتخاب فایل یا پوشه مورد نظر کلیک راست نموده و گزینه Rename را انتخاب کنید.
2.حال بجای دادن نام کلید Alt را یایین نگه دارید و عدد 255  را تایپ کنید.
3.ر یک فضای بیرون از کادر کلیک کنید یا Enter از صفحه کلید را بزنید  تا بدون اسم شود.

___________________________________________________

ساخت شاخه و فایل بدون نام (روش دوم)


1.بعد از انتخاب فایل یا پوشه روی پوشه کلیک راست نموده و گزینه Rename را انتخاب کنید.
2.حال به جای نام کلید Alt را پایین نگه داشته و عدد 0160 را تایپ کرده و سپس کلید Alt را رها کنید.
3.در نقطه خالی بیون از پوشه یا فایل کلیک کرده تا نام فایل بدون اسم شود

___________________________________________________

با موس تایپ کنید!


اگر نمی خواهید ویا نمی توانید با صفحه کلید تایپ کنید وبا موس بد جوری عادت کرده اید:
1.از منوی Start گزینه Run را کلیک کنید و فرمان osk را تایپ کنید و Enter را بزنید.
2.حال با صفحه کلید مجازی ویندوز تایپ کنید*

___________________________________________________

عکس گرفتن از فیلم با نرم افزار windows media player


از فیلم در حال پخش یا متوقف شده میتوان عکس گرفت برای ایکار ابتدا:
1.در هنگام پخش کلید ترکیبی Ctrl +I را بزنید.
2.با دادن نام وآدرس دلخواه از صحنه در حال پخش عکس بگیرید

___________________________________________________

در کنار ساعت خود متن دلخواه خود را بنویسید؟


در کنار ساعت خود در پایین نوار ابزار می توانید متن دلخواه خود را قرار دهید.برای اینکار ابتدا:
1.از منوی Start گزینه Run را زده و فرمان Regedit را تایپ کرده OK را بزنید تا وارد رجیستری شوید.
2.آدرس زیر را به دقت دنبال کنید:
HEKY_CURRENT_USERControl panelInternational
3.در پنجره سمت راست به دنبال آیکن S1159 برای صبح ها و S2359 برای بعدازظهرها در هر کدام نوشته دلخواه خود را بنویسید .

___________________________________________________

تغییر نام پنجرهٔ   Control Panel


یکی از پنجره های مفید و کارا پنجره معروف کنترل پنل است که به طور معمول امکان تغییر نام آنها وجود ندارد.برای اینکار:
1.از منوی start گزینه Run را زده و فرمان Regedit   را تایپ کنید و ok را بزنید تا وارد رجیستری شوید

2.در این قسمت از منوی Edit زیر منوی Find… را انتخاب کرده و عبارت زیر را پیدا کنید:
{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}
3.آنقدر F3را بزنید تا پوشه ای پیدا کنید که در سمت راست یک یا دو گزینه دارد.در این قسمت بر روی         Reg_sz  (Default )   دو بار کلیک کنید و نام دلخواه خود را بدهید (پنجره دسترسی به گزینه ها) و روی ok  کلی کنید تا ثبت شود .

___________________________________________________

جا به جا کردن پوشه my document


1.بر روی پوشه my document کلیک راست کرده و properties را انتخاب کنید.
2.در زبانه target کلید move را بزنید.
3.حال مسیر جدید و پوشهٔ مورد نظر ا انتخاب کنید.

___________________________________________________

مخفی کردن درایو ها با استفاده از خود ویندوز

 

در این ترفند بدون استفاده از برنامه خاصی درایو های خودتون رو مخفی کنید برای این کاردر منوی start در قسمت runعبارتdiskmgmt.msc را تایپ کنید در پنجره باز شده روی یکی از درایو های خود کلیک کنید و بر روی ان راست کلیک کرده و از منوی باز شده روی ...change drive letter and paths  کلیک کنید در پنجره باز شده  روی کلید remove کلیک کنید و کلید yesرا بزنید و کامپیوترتان را رستارت کنید برای نمایش دوباره درایو تمام مراحل را دوباره انجام دهید ولی بجای گزینه remove روی گزینه add کلیک کنید.

___________________________________________________

کرک کردن برنامه های زمان دار از طریق رجیستری !

 

ممکن است شما نیز برنامه هایی را بر روی سیستم تان نصب کرده باشید که پس از مدتی ، زمان استفاده رایگان از آنها پایان میبابد. بنابراین باید اینترنت را برای یافتن کرک آن زیر و رو کنید. اما اکنون قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید این برنامه ها را از طریق رجیستری ویندوز کرک کنید

بدین منظور :

از منوی Start وارد محیط Run شوید و در آن عبارت regedit را تایپ کنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.
حال وارد HKEY_CURRENT_USER / Software شوید و به دنبال نام برنامه مورد نظر بگردید و روی آن دوبار کلیک کنید.
حال از قسمت دیگر ، بر روی Maxusage دوبار کلیک کرده و در پنجره باز شده مقدار Value آن را به 1 تغییر دهید

 

در پایان دقت کنید که :

 

*این ترفند ممکن است بر روی برنامه های خاصی جواب ندهد.
* در صورت عدم وجود Maxusage خودتان آن را ایجاد کنید.
* این ترفند مخصوص برنامه های مدت دار است نه آنهایی که حتما برای استفاده نیاز به کرک داشته باشند.   

___________________________________________________

نحوه سرعت بخشیدن به عمل استارت در ویندوز XP 

 

عمل استارت در ویندوز XP ، سریعتر از سیستم عاملهایی است که تا کنون با آنها کار کرده اید. مدت زمان برگشت از حالت Standby هم با سرعت بیشتری انجام می پذیرد. اما اینکه آیا می شود باز هم سریعتر از این عمل کرد، مطلبی است که ما می خواهیم به کمک یک ابزار کم حجم نرم افزاری از سایت تولیدات میکروسافت به شما نشان دهیم. نام این نرم افزار که برای بهینه کردن و سرعت بخشیدن به استارت در ویندوز XP طراحی شده، BootVis است که به عنوان یک ابزار برای تجزیه و تحلیل بالا آمدن سیستم (Boot)عمل می کند. این تسهیلات ارائه شده به صورت download رایگان، برای جستجوی خطا در سیستم و افزایش سرعت عمل بالا آمدن در نظر گرفته شده است. شما می توانید تمام امکانات استارت را در ویندوز XP تجزیه و تحلیل و بهینه کنید. پس از عمل بهینه سازی، بالا آمدن سیستم به طور معمول زودتر انجام می شود. پس از download کردن این برنامه، آن را به دلخواه خود در یک پوشه ذخیره کنید. سپس فایل BootVis.exe را ( با دو بار کلیک روی آن ) اجرا کنید. پنجره برنامه ای مشابه Explorer ، باز می شود که سمت راست آن خالی است. حال اگر در سطر منوها روی “Trace” کلیک کنید، انتخابی شامل شش option را در مقابل خود خواهید یافت. ترتیب اجرای تک تک option هایی که توسط BootVis جهت بهینه کردن بالا آمدن سیستم در اختیار قرار گذاشته شده، بسیار مهم است. پس از استارت مجدد، BootVis شروع به کار می کند. تا زمانی که BootVis نتیجه تجزیه و تحلیل خود را نشان نداده است، هیچ کاری انجام ندهید. توجه داشته باشید که این عمل چند دقیقه ای طول خواهد کشید. 

___________________________________________________

مخفی کردن یک فولدر یا فایل به شکلی جدید و حیرت انگیز !

 

در این ترفند قصد داریم یک روش بسیار جالب و کاربردی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید یک فولدر یا یک فایل را در داخل ویندوز XP به سادگی کاملأ از صحنه روزگار محو کنید به شکلی که کاملأ مخفی و ناپیدا شود. سپس خودتان میتوانید با دانستن نام آن فایل و یا فولدر مجدد و به همان سادگی آن را بازیابی و ظاهر سازید. این ترفند را میتوانید ساده ترین نوع مخفی سازی فایل دانست به نحوی که با استفاده از گزینه های مشاهده فایلهای Hidden و امثالهم هم نمیتوان آن را مشاهده کرد.

 

برای این کار :

ابتدا از منوی Stat وارد Run شوید. سپس دستور cmd را تایپ نموده و Enter بزنید.
اکنون در داخل CMD کد زیر را وارد کنید و Enter بزنید:
attrib +h +s D:/milad
دقت کنید این کد فولدر milad را در درایو D مخفی میسازد.
به Space های خورده شده در میان کد نیز دقت کنید.
با این عمل فولدر milad کاملأ از روی هارد شما مخفی میشود.
در صورتی که میخواهید یک فایل را نیز مخفی کنید کافی است آدرس را بدین شکل وارد کنید:
attrib +h +s D:/Windows/hamid.exe
این کد فایل hamid.exe را در داخل درایو D و پوشه Windows مخفی میسازد.
به همین سادگی شما میتوانید عملیات مخفی سازی را انجام دهید.
اما چگونه این فایلهای مخفی کرده را بازگردانیم؟
1-بدین منظور در داخل CMD دستور زیر را وارد کنید تا به ترتیب فایلهای مخفی شده مان آشکار گردند:
attrib -h -s D:/hamid
attrib -h -s D:/Windows/hamid.exe
حالا چگونه این فایل ها رو بدون اینکه از hidden در بیاوریم ببینیم ؟
برای این کار آدرس زیر را دنبال کنید:
Control panel/folder Option
بعد در صفحه باز شده روی زبانه View کلیک کنید.
بعد در قسمت Advansed Setting تیک کنار گزینه Hide protected Operating System File را بردارید.
تنها دقت کنید که محل و نام فایل مخفی شده تان فراموش تان نشود چرا که دیگر امکان بازیابی آن وجود ندارد.

___________________________________________________

چند کاربرد کلید Alt

برای رسیدن به properties کافیست Alt را نگه داشته و روی فایل مورد نظر دوبار کلیک کنید. 2- کلید Alt در هر پنجره ای ، با یک فشار منوهای پنجره را فعال می کند و با ترکیب آن با هر کدام از حروف منوها، که زیر آن خط کشیده شده است، پنجره مربوط به آن منو را باز میکند. 3- در مرورگر اینترنت اینترنت اکسپلورر ، ترکیب Alt و End شما را به آخرین صفحه ای که مشاهده کرده اید ،خواهد برد. 4- در مرورگر اینترنت اینترنت اکسپلورر، ترکیب Alt با یکی از دو کلید جهت راست و چپ ،عمل Back و Forward را انجام می دهد. 5- با ترکیب Alt و Tab شما می توانید به سهولت پنجره های فعال ویندوز را جابه جا کنید .  

___________________________________________________

ایجاد محدودیت زمانی برای کار با ویندوز XP

ممکن است به مانند بسیاری از افراد شما نیز از یک سیستم چند کاربر استفاده میکنید. به این معنا که علاوه بر شما ، افراد دیگری هم یوزر جداگانه ای بر روی ویندوز XP دارند و با آن به سیستم لوگین میکنند. در صورتی که شما کاربر Admin باشید ممکن است دوست داشته باشید محدودیت زمانی خاصی را برای استفاده هر کاربر از ویندوز در نظر بگیرید. به عنوان مثال یوزری را محدود به استفاده در روزها یا ساعات خاصی از هفته بکنید یا حتی یک محدودیت زمانی برای فرزند خود برای استفاده از ویندوز ایجاد کنید. اینکار به سادگی از طریق ویندوز XP امکان پذیر است! هم اکنون قصد داریم به معرفی این ترفند بپردازیم.

 

از منوی Start واردRun شده و عبارت cmd را وارد کرده و Enter بزنید.
خواهید دید که Command Prompt باز خواهد شد.
حال باید از دستور net user کمک بگیرید ، اما چگونه؟
شکل کلی دستور به شکل زیر است :

net user USERNAME /times:times

در دستور فوق USERNAME نام کاربر موجود در ویندوز و times:times بازه زمانی مد نظر شما در روزهای هفته و ساعات آن است

 

این موضوع را در قالب مثال مطرح میکنیم:
net user kamyabonline /time:M-F,08:00-17:00
در دستور بالا ما برای یوزر با نام kamyabonline محدودیت زمانی را در نظر گرفتیم به طوری که کاربر از روز 2شنبه الی جمعه بین ساعات 8 تا 17 مجاز به استفاده از یوزر خودش است.
همان طور که واضح است M مخفف عبارت Monday و F مخفف جمعه است. نحوه جداسازی زمان ها هم گویا هستند

مثال دیگر:
net user ali /time:M,4am-5pm
در این مثال یوزر ali میتواند در روز دوشنبه از ساعت 4 صبح تا 5 بعد از ظهر از سیستم استفاده کند.

net user ahmad /time:all
در مثال بالا نیز کاربر ahmad مجاز به استفاده از یوزر خود در کلیه زمان ها شده است.

لازم به ذکر است شما با این دستور نمى توانید کاربرى را پس از اتمام زمان فعالیتش از محیط ویندوز XP خارج کنید و فقط مى توانید برای ورود کاربران محدودیت قراردهید.

 ___________________________________________________

اضافه کردن پسورد دوم برای ورود به ویندوزXP


در ویندوز XP می توانید قبل از فعال شدن هر حساب کاربری(USER)پسورد دیگری (پسورد دوم)قبل از پسورد اصلی USER قرار دهید. با انتخاب این پسورد افراد دیگری که از آن ویندوز استفاده میکنند قبل از ورود باید از دو گذر امنیتی قوی عبور کنند.

برای اضافه کردن این پسورد به ویندوزتون مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

1-در کادر RUN عبارت Syskey را تایپ کنید و بعد ok کنید.

2-در پنجره ظاهر شده با عنوان securing the windows xp account database روی گزینه update کلیک کنید.

3-حالا قسمت password startup را انتخاب و پسورد دلخواه خودتون رو وارد کنید و پنجره را با ok ببندید.

نکته 1:در صورت لزوم میتوانید در قسمت system generated password  پسورد را بر روی floppy disk ذخیره نمائید تا فقط با استفاده ازآن دیسکت قادر به عبور باشید.

از این به بعد زمانی که سیستم روشن و یا ریبوت بشه ،پسورد امنیتی قبل از ورود به حساب های کاربری ظاهر می شود و برای ورود از شما پسورد در خواست می کند.

نکته 2:اگر پسورد رو سه مرتبه اشتباه وارد کنید سیستم بوت می شه.

___________________________________________________


اینم عاقبت شاخ شدن وبلاگشو بست خخخخخخخخ
http://upload7.ir/images/21589959284237469662.png


hack
salam mekanikam amoozesh jadid to in saite   



http://superhack.blogfa.com


گفتن من...
گفتن دوستت دارم ها
هیچ فایده ای ندارد!
باید آنها را،
روی سنگفرش خیابان نوشت...
شاید رهگذری خواند
دلش تپید،...
ماند و نرفت.
وگرنه،
گفتن های من،
همه را مسافر کرد...

علیرضا اسفندیاری

از کتاب مجموعه شعر صدای سکوت


وقتی ساعتم را, به وقت تو کوک می کنم...

نظر سنجی برای کتاب صدای سکوت!

سلام به همه ی دوستان عزیز

عکسی که برای شما عزیزان گذاشتم، تصویر سازی کتاب صدای سکوت هستش.

کار یکی از دوستان هنرمندم، خانم شکوهی.

این روزها مشغول آماده سازی کتاب هستم.

قطعاً نظرهای شما دوستان کمک زیادی به تیم طراحی ما می کنه.

مخاطب من شما هستید و تمام تلاش من برای اینه که شما از خواندن این کتاب لذت ببرید.

پس منتظر نظرهای شما عزیزان هستم


علیرضا اسفندیاری



        لینک مستقیم برای درج عکس در وبلاگ:


               http://upload7.ir/images/76596995407122175638.jpg


لمس تن تو...

روزی قلب زنی را لمس کردم

که همه ی مردم شهر

تن او را لمس کرده بودند!

زن از تمام آن ها گریخت

به آغوش من پناه آورد...

و من همان جا

در همان لحظه فهمیدم

فاصله ی بین رفتن و ماندن

گاهی در تفاوتِ لمس کردن است!



بخشی از کتاب «مکالمه ی غیر حضوری»

نویسنده: علیرضا اسفندیاری




بیشعوری...




رفتن تو....


یـــــــــــلدا...

در یلداهای بی نهایت هر روزمان

آنقدر به دنبال

آرزوهای گم شده ی خودمان گشتیم

که روزهایمان

به کوتاهی نگاهمان شد!

آرزویم ماندگاری یلدا

در نگاهت است؛

نه فقط در شب هایت...


علیرضا اسفندیاری

*یـــــــــــلدا مبارک*



کتاب مجموعه شعر صدای سکوت منتشر شد....
هیچ کسی نمی داند که در این سال ها، چه شب و روزهای سخت و پر التهابی را پشت سر گذاشته ام. این روزها کمی حساس تر شده ام.
درست مثل پدر و مادر جوانی که اولین فرزندشان را در راه دارند....
برگشته ام به 11 سال پیش. 
  همان روزهایی که کتاب «صدای سکوت» در وجود من متولد شد. برگشته ام به همان شبهایی که من مانده بودم با شعرهایی که نمی گذاشتم چشم هیچ غریبه ای جز خودم به کلماتش بیافتد. صدای سکوت من کلمه به کلمه، سطر به سطر، جلوی چشم هایم قد می کشید و بزرگ تر می شد.
از خدا که پنهان نیست، چرا از شما حقیقت را پنهان کنم... من این طفل نوپا را به دندان کشیدم و بزرگ کردم. هم برایش پدر بودم، هم مادر. آن هم درست زمانی که خودم نوجوان بودم. همین امروز هم در آستانه ی سی سالگی، هنوز درونم کودک است. چه برسد به آن سال های دور.
خلاصه ی کلام این که، تا امروز بیش از 40 کتاب را به ثمر رسانده و چاب کرده ام.
اما این یکی... این «صدای سکوت»... این عزیزترین خانه ی دلم...
عجیب است، حس پدر و مادری را دارم که فرزندشان را راهی خانه ی بخت می کنند...
پدر و مادری که نمی دانند پشت سر فرزندی که سال ها کنارشان زیسته، و حالا دارد به خانۀ دیگری می رود، اشک بریزند، یا لبخند بزنند. که در این لحظه اشک و لبخند با یکدیگر پیوند می خورند...
حالا چند قدم بیشتر نمانده تا صدای سکوت من... پاره ی تن من... خلاصه؛ تمام احساس من بعد از سال ها که همدم تنهایی هایم بوده، از من جدا شده، و به خانه ی شما بیاید.
نمی دانم استقبال دوستان از این صدای سکوت سال های من، چطور است.
موفق می شود یا نه...
اما خواهشی از شما دارم. 
شما که همراه من بوده و هستید... شما که همیشه من را مورد لطف خودتان قرار داده اید... اگر فرزند من را... اگر صدای سکوت من را برای خانه ی پر مهرتان انتخاب کردید، مواظبش باشید... نگذارید که ترک بر دارد، شیشه ی تنهایی آن...
این نه یک تبلیغ بود، نه تشویق برای خریدن کتاب صدای سکوت من.
این یک درد و دل بود.
خواستم بدانید که من تک تک کلماتش را با عشق نوشتم... شما هم اگر صدای سکوت من را شنیدید، با عشق بخوانیدش...
مثل همیشه خواستم شما را هم در احساس این روزهایم شریک کنم.
همین.
برای من... برای فرزندم... برای صدای سکوتم... دعا کنید.
باشد که خدا همراه همه ی ما باشد.

علیرضا اسفندیاری
1393/02/05




تنهایی...
 


همین که چمدانت را بر می داری، همه می پرسند می خواهی کجا بروی?!
اما وقتی یک عمر تنهایی، هیچ کسی از تو نمی پرسد کجایی!
انگار همین چمدان لعنتی، تمام ترس مردم از سفر است!
هیچ کسی از تنهایی تو نمی ترسد...

بخشی از کتاب «مکالمه ی غیر حضوری»
نویسنده:
علیرضا اسفندیاری
اینستاگرام: http://instagram.com/alireza_esfandiyari
 
 


کتاب صدای سکوت
 

 

سلام به همه ی رفقای خوب و نازنینم

چند وقت پیش به درخواست شما پستی گذاشتم برای تهیه کتاب. خدا رو شکر کتاب ها به دست همه رسید.
تعدادی از دوستان اطلاع دادند که اصلا پست رو ندیده بودند و عده ای هم دوباره به جمع ما اضافه شدند. برای همین این پست رو به صورت دوره ای برای این افراد می گذارم.
اگر پست تکراریه به بزرگی خودتون ببخشید. ..
.

تعدادی از دوستان عزیز، چه توی فیسبوک و چه اینستاگرام پیغام داده بودند که چطور می تونن کتاب صدای سکوت رو تهیه کنن. خیلی ها هم لطف داشتند و می خواستن کتاب رو با امضای بنده تهیه کنن.
عده ای هم چند بار تلاش کرده بودند اما نتونستن کتاب رو پیدا کنن و من شرمنده ی اون ها شدم. مشکلاتی پیش اومد که ترجیح دادم ناشر رو از این وسط حذف کنم. چون واقعا کم کاری می کرد و من شرمنده ی شما شدم.
به واسطه ی دوستان خوبم شرایطی ایجاد شده که شما به راحتی کتاب رو به وسیله ی پست تهیه کنید. هر چند که برای این که کتاب به دست شما برسه اون هم در هر کجای ایران، واقعا به زحمت افتادم. اما برای شما هر کاری از دستم بر بیاد انجام می دم.
تمام مراحل کار توسط یکی از دوستای خوب و مورد اطمینان بنده انجام میشه و البته با نظارت خودم. کارتی اعلام می کنم که شما مبلغ هشت هزار تومان رو به اون واریز می کنید و بعدش از هر طریقی که راحت تر بودید آدرس دقیق و کدپستی خودتون رو به بنده اعلام می کنید تا کتاب با امضا بنده به دست شما برسه.
فقط این کار تا مدت کوتاهی انجام میشه و تعداد محدودی کتاب آماده کردن. دوستانی که می خوان زودتر اعلام کنن که من دوباره شرمنده اون ها نشم.
لطف اگر از طریق دستگاه خودپرداز کارت به کارت کردید یا واریز کردید حتما فیش رو نگه دارید.
راه های ارتباط با بنده که که زیاده... آی دی لاین رو هم می گذارم که اگر سوالی داشتید بپرسید. آی دی کیک، فیسبوک و دایرکت اینستاگرام هم که هست.

Line: sedaye_sokot
Kik: AliReza.Esfandiyari
.. 6273531999247269
بانک تجارت 
علیرضا اسفندیاری
مبلغ هشت هزار تومان

 


زیبا

 

چـــشمـ هـای مَــــن بــــه راهـی مـــانـده کــــــــه شــــــایـَـد اَصــلا... رآهـ نَـباشَــد... هَــــرچـــه هَـســـت

زیــباســــت
... انتـــــظاری کــه اَز تـو نَــشأتـــــ می گــیـرَد



ڪاش هنــوز بچــہ بودیــمــ …


ڪاش هنــوز بچــہ بودیــمــ

لااقل شبهــا عروسڪ بغل میـڪرבیـــمـــ تا خوابمـاببرב ..!

حـالـا گوشــے را

و یــڪ בنیــا انتظـــــار



کـــور شــود



کـــور شــود هــر آنــکــﮧ

چــشــم دیـدن عـشــقـمـــآن

و خـوآنـدن عـآشـقـآنــﮧ هــآیــمان

را نـــدآرد!!....



جهانی برای تو...

بی شک جهان را به عشق کسی آفریده اند...


مثل من که آفریده ام از عشق

جهانی برای تو....




دلم...

برای دلم گاهی پدر می شوم !

خشمگین می گویم : بس کن

تو دیگر بزرگ شدی




اصل حقوق بشر


تمــ ــآآم اصــــ ــل های حقوق بشــــــ ــر را خوانده ام و .. ..


جــــــ ــآی یک اصل را خــــــ ـــــآلی یافتم

و اصـــ ـل دیگــ ـری را به آن افزودمــــــ ـ

و اصـــــــــل سـ ـی و یکم :

هر انسانـــــــــ ــِی حـ ـق دارد هر کـــــــه رو که میخواهـــــــــ ــــد .. . !


دوســـــــــ ــت بدارد. ♥. . . . .!!!!!




خدایا....


خـــــــــدایـــــــــــا دلــــــم كــــــه برایـــــت تنــــــگ می شــــــود
بــــــا آنكـــــــه می دانـــــم همـــــه جــــــــا هستی،
امــــــا بــــــه آسمـــــــان نگـــــــاه می كنم،
چــــــرا كــــه آسمـــــــــان ســــــــــــه نشــــــــــــانه از "تــــــــــــو" دارد:
بــــی انتهـــــــــاست....
بــــــی دریــــــــــــــغ اســــــــت
و چــــــون یـــــك دست مهربـــــــــــان
همیشـــــــه بــــــــــالای ســــــر مـــــــاست...


دلتنگ که باشی

هـزار بـارهـم کـه از ایـن شـانه بـه آن شـانه بغلـتی ،

ایـن شـب صبـح نمـی شـود ،
وقتـی دلتنـگ باشـی
...


شب

چقدر...

شب اضافه می آید...

وقتی تنهایی...


رفتن

می روم...

به کجا؟...

نمی دانم...

حس بدی ست...

بی مقصدی...

کاش نه باران بند می آمد...

نه خیابان به انتها می رسید...


زیبا

 

چـــشمـ هـای مَــــن بــــه راهـی مـــانـده کــــــــه شــــــایـَـد اَصــلا... رآهـ نَـباشَــد... هَــــرچـــه هَـســـت

زیــباســــت
... انتـــــظاری کــه اَز تـو نَــشأتـــــ می گــیـرَد



ڪاش هنــوز بچــہ بودیــمــ …


ڪاش هنــوز بچــہ بودیــمــ

لااقل شبهــا عروسڪ بغل میـڪرבیـــمـــ تا خوابمـاببرב ..!

حـالـا گوشــے را

و یــڪ בنیــا انتظـــــار



کـــور شــود



کـــور شــود هــر آنــکــﮧ

چــشــم دیـدن عـشــقـمـــآن

و خـوآنـدن عـآشـقـآنــﮧ هــآیــمان

را نـــدآرد!!....



جهانی برای تو...

بی شک جهان را به عشق کسی آفریده اند...


مثل من که آفریده ام از عشق

جهانی برای تو....




دلم...

برای دلم گاهی پدر می شوم !

خشمگین می گویم : بس کن

تو دیگر بزرگ شدی




اصل حقوق بشر


تمــ ــآآم اصــــ ــل های حقوق بشــــــ ــر را خوانده ام و .. ..


جــــــ ــآی یک اصل را خــــــ ـــــآلی یافتم

و اصـــ ـل دیگــ ـری را به آن افزودمــــــ ـ

و اصـــــــــل سـ ـی و یکم :

هر انسانـــــــــ ــِی حـ ـق دارد هر کـــــــه رو که میخواهـــــــــ ــــد .. . !


دوســـــــــ ــت بدارد. ♥. . . . .!!!!!




خدایا....


خـــــــــدایـــــــــــا دلــــــم كــــــه برایـــــت تنــــــگ می شــــــود
بــــــا آنكـــــــه می دانـــــم همـــــه جــــــــا هستی،
امــــــا بــــــه آسمـــــــان نگـــــــاه می كنم،
چــــــرا كــــه آسمـــــــــان ســــــــــــه نشــــــــــــانه از "تــــــــــــو" دارد:
بــــی انتهـــــــــاست....
بــــــی دریــــــــــــــغ اســــــــت
و چــــــون یـــــك دست مهربـــــــــــان
همیشـــــــه بــــــــــالای ســــــر مـــــــاست...


دلتنگ که باشی

هـزار بـارهـم کـه از ایـن شـانه بـه آن شـانه بغلـتی ،

ایـن شـب صبـح نمـی شـود ،
وقتـی دلتنـگ باشـی
...


شب

چقدر...

شب اضافه می آید...

وقتی تنهایی...


رفتن

می روم...

به کجا؟...

نمی دانم...

حس بدی ست...

بی مقصدی...

کاش نه باران بند می آمد...

نه خیابان به انتها می رسید...