کتاب صدای سکوت
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
کتاب صدای سکوت
 

 

سلام به همه ی رفقای خوب و نازنینم

چند وقت پیش به درخواست شما پستی گذاشتم برای تهیه کتاب. خدا رو شکر کتاب ها به دست همه رسید.
تعدادی از دوستان اطلاع دادند که اصلا پست رو ندیده بودند و عده ای هم دوباره به جمع ما اضافه شدند. برای همین این پست رو به صورت دوره ای برای این افراد می گذارم.
اگر پست تکراریه به بزرگی خودتون ببخشید. ..
.

تعدادی از دوستان عزیز، چه توی فیسبوک و چه اینستاگرام پیغام داده بودند که چطور می تونن کتاب صدای سکوت رو تهیه کنن. خیلی ها هم لطف داشتند و می خواستن کتاب رو با امضای بنده تهیه کنن.
عده ای هم چند بار تلاش کرده بودند اما نتونستن کتاب رو پیدا کنن و من شرمنده ی اون ها شدم. مشکلاتی پیش اومد که ترجیح دادم ناشر رو از این وسط حذف کنم. چون واقعا کم کاری می کرد و من شرمنده ی شما شدم.
به واسطه ی دوستان خوبم شرایطی ایجاد شده که شما به راحتی کتاب رو به وسیله ی پست تهیه کنید. هر چند که برای این که کتاب به دست شما برسه اون هم در هر کجای ایران، واقعا به زحمت افتادم. اما برای شما هر کاری از دستم بر بیاد انجام می دم.
تمام مراحل کار توسط یکی از دوستای خوب و مورد اطمینان بنده انجام میشه و البته با نظارت خودم. کارتی اعلام می کنم که شما مبلغ هشت هزار تومان رو به اون واریز می کنید و بعدش از هر طریقی که راحت تر بودید آدرس دقیق و کدپستی خودتون رو به بنده اعلام می کنید تا کتاب با امضا بنده به دست شما برسه.
فقط این کار تا مدت کوتاهی انجام میشه و تعداد محدودی کتاب آماده کردن. دوستانی که می خوان زودتر اعلام کنن که من دوباره شرمنده اون ها نشم.
لطف اگر از طریق دستگاه خودپرداز کارت به کارت کردید یا واریز کردید حتما فیش رو نگه دارید.
راه های ارتباط با بنده که که زیاده... آی دی لاین رو هم می گذارم که اگر سوالی داشتید بپرسید. آی دی کیک، فیسبوک و دایرکت اینستاگرام هم که هست.

Line: sedaye_sokot
Kik: AliReza.Esfandiyari
.. 6273531999247269
بانک تجارت 
علیرضا اسفندیاری
مبلغ هشت هزار تومان

 




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: