گمرک چت
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
گمرک چت

سلام دوستان

من بعد از 6 ماه برگشتم به نت اونم به مدت 15 روز

یعنی مرخصی هام 15 روز هست

امیدوارم که بتونم تو 15 روز ایراد ها و کم بود های سایتم رو برطرف بکنم

از این به بعد هم 90 روز تو پادگان حضور میزنم و 15 روز میام خونه

بعد از خدمت ام هم افکار خوب و بزرگی دارم برای سایت گمرک چت

انشالا که طبق همیشه عملی میکنم افکارم رو

اما اینبار با پشتکاری خوب و دقیق

من زمان رضا صفدری و دوستان استکی امیر عباس و علی استکی

خیلی موفق بودم

یعنی واقعا از همه لحاظ من و پشتیبانی میکردن

اینبار هم میخوام برم زیر نظر گروه طراحی تک استار

و اینبار میدونم که موفق خواهیم شد

آخه بک آپ و سرور تک استار بهترین چیزی هست که دیدم

به دوست عزیزم آقا رضا صفدری و داداشام امیر عباس و علی استکی هم گفتم

که سربازم خودشون سایت رو با دامنه های مختلف بسازن تا کمبودی دیده نشه

خلاصه من همه جوره و همه نوع شرمندگی رو پیش کاربرام دارم

شرمنده همه دوستان و عزیزان هستم

امام به زودی جبران خواهم کرد

به زودی تغییراتی در گوگل با سرچ کلمه ی گمرک چت خواهید دید

گمرک چت همون سایتی هست که بیش از 10 هکر پشتیبانیش میکردن

اما الان ضعف داره و به زودی هکران و کاربران قدیمی در اون فعالیت خواهند کرد

به امید اون روزی که بازم آنلاین بره بالایه 80

 

gomrokchat

gomrokchat

gomrokchat

 

 

به امید دیدار تا 90 روز دیگر

 

گمرک چت

 

آدرس موقت

 

http://www.gomrokcha.in




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: