خاطرات مجازی
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
خاطرات مجازی

 سلام دوستان عزیزم 

امیدوارم که شاد و سلامت باشید و خندون 

من از اون دسته آدم هایی هستم که تو دنیای مجازی بزرگ شده

حالا ام نمیخوام بگم تو دنیای حقیقی فازم چیه 

اگه یه روزی تو یه جایی اتفاقی برام افتاد نتونستم این صفحات رو بروز کنم براتون متن بزارم 

بدونید که برای همیشه از فضای مجازی رفتم 

و دارم یه گوشه کناری خود خوری میکنم

من عاشق فضای مجازی هستم به خصوص چت روم ها 

چت روم های فارسی 

چونکه نیمی از جوونی ام اینجا گذشت 

و خاطرات خوب و بد برام اتفاق افتاد 

شما رو به خدا میسپارم و امیدوارم که من و سایت هامو فراموش نکنید

پوما چت.قانون چت.اسرار آمیز چت.کریستال چت.لوس چت.جومونگ چت.در آخر هم بهترین چت روم فارسی از دیدگاه من گمرک چت

دوست دار شما پوریا نوعی . یا علی 




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: