جوک جدید
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
جوک جدید

مادربزرگم یه دختریو واسه ازدواج به عموم معرفی کرده،حالا عموم:نع مامان،خوشم نمیاد،قدش کوتاهه
مادر بزرگم:پسرم دختر باید عاقل باشه(بادست اشاره کرد به من)الان این نردبون ریقو رو ببین!من:0
نه جمال داره،نه کمال،نه اخلاق!عقلم توسرش نیست!!
ولی قدش بلنده!پسرم برات مثال زدم ک بدونی همه چی ب قد نیس،ادم قدبلند بیشعور(اشاره به من)بسیاره!!!
من:-////////
دختره ^_____^
عموم:-0
مادر بزرگ:-))))))
خو لامصب میخوای مثال بزنی چرا من بدبختو میبری زیر رادیکال!

 

 

*************

 

اغا ما یه فامیلایی داریم نمیدونم اینا به بچه هاشون نون و نبرده بوم میدن اینقدر زود رشد میکنن یا اونا هر یه سال باسشون 150 روزه بجای 365 روز نمی دونم والا؟0><0؟
اخه تا الان 3 تا از دختر بچه هاشونو که من رو پام میشوندم و بهم میگفتن عمـــــــــــو رو شوهردادن رفتن خونه بخت که هیچ پسراشونم که تا دیروز به زانوی من نمیرسیدن الان یکیشون سربازه دوتاشون نامزد دارن یکیشونم چند وقت پیش عروسیش بود اونوخت من هنوز همونم که اون موقع بودم ، مجـــــــــرد و غذب بقلی!
اصن اینا دوره نوجونی ندارن کلا از کودکی یهو استخون میترکونن میرن تو جوانی!جلل خالق!
شما هم از این فامیلا دارید؟
البته شما که غریبه نیستین خوب یکمم حسودیم میشه دیگه ، اینا زن بگیرن بعد من نگیرم
*************اصن من زن می خوام**************




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: