غروب
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
غروب

غروب هم زیباست ،

در واقع نوعی طلوع است ،

غروب را دوست دارم

چون تنها همدم من تنها می باشد .

غروب را دوست دارم

چون میتوانم با او بی دغدغه درددل کنم ،

بَه که چه زیبا گوش میدهد .

غروب را دوست دارم

چون تنها شاهد و مَحرم اشکهایم

در  فراق یارم میباشد

و با انوار طلایی خود

فقط صورتم را نوازش میکند .

غروب را دوست دارم

چون که همرنگ چشمان غمدار خودم میباشد .

غـــروب را دوست دارم ،

چـــون غـــروب است .

راستی غـــروب خیـــلی زیبــاست ،

غــــروب با غــــم تنهــایی من خــویشـاونــدی

 نـزدیــک دارد.

غــروب و غـــربت هــر دو زاییده همند ،

چرا کــه غـــروب در غـــربت زیباست ،

ای کــه در غربــت مـــرا

عـــاشق طـــلوع کــردی نگذار طلوعت

در قلب من با غـــروب هم آغوش شود .

ای کـه در ایـن دیـار غـریب

تنها مونـس و غمخـوار منی به حرفم گوش ده ،

حرفــی کـه از اعمـاق قلبـم برایـت مـی گـویم ،

 حـرفی کـه از نقطـه اوج سـادگـی دلـم

بـرایت فـرستـاده میـشود ،

حـرفـی کـه بـا تمــام وجــودم

بـرایـت هــدیـه میـشود ،

حرفـی کـه جـزء ایـن چنـد کلمـه نیـست

((  دوستـت دارم  ))




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: